-

Tofta, one of a kind.

2012-12-29 @ 11:04:50
Efter att vi segt oss upp ur sängen igår gjorde vi iordning ett gäng mackor, klädde på oss och hoppade in i bilen där vi åt mackorna vilket barnen tyckte var hur mysigt som helst. Sen åkte vi till Tofta. Vi hade aldrig kunnat ana innan vi kom dit att det skulle vara full storm på havet. Sanden yrde upp i ögonen och Hugo kunde knappt gå till en början. Men mitt i stormen hittade vi charmen i det hela och allt blev till ett äventyr, vi hittade spännande stigar, fiskade och får ett gäng trötta individer blev vi ett enhet som såg möjligheter och utmaningar, precis vad vi behövde efter att ha varit julbakis hela högen med slappardagar då vi knappt gjort något alls. Så förutom att jag gjorde supervurpan Allanbrallan på en isfläck tre meter från bilen och jag då för att rädda kameran kastar upp den i luften som sen landar i mitt huvud.... Förutom detta var vi sen fyllda av frisk luft, adrenalin och glädje. 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Men så otroligt mysigt. Härligt med fler som vågar sig ut även om de inte är sommar ;)

2012-12-29 @ 12:50:34
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Eddie och barnen på Bristol Academy

Vilka superfina bilder! Gott nytt år! Anna

2012-12-30 @ 20:22:32
URL: http://bristolacademy.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback