-

Det är dom små sakerna som gör gulkanten.

2012-12-05 @ 21:29:43
 
Nu kommer jag låta helt galen, det är jag fullt medveten om men jag tar risken med att berätta detta ändå. De senaste veckorna har jag letat efter ett doftljus som luktar jul utan att kosta en hel förmögenhet. Sicket projekt va?!!  Men alla ljus luktar lavendel, pink grape, sommaräng, citron, super über fresch, osv...... Inget jul här inte. Men så ikväll efter att vi varit på Lekstugan med barnen som fick visa oss saker som de önskar sig så fick jag med familjen in på La Vi. Kan ju säga att dom inte direkt hurrade av lycka när vi klev in med barnen. Det var så jag ville vända i dörren direkt men i samma veva såg jag ljuset och insåg att istället för att göra tanten nöjd med att lämna affären omedelbart så tittade vi på varenda nalle, värmeljus, gulliga skyltar med söta texter på och allt annat smått och gott. För att sedan gå till kassan och betala mitt lilla fina julljus. Och nu luktar det sååååå gott så! Dessutom kom Max hem med en underbar liten tomte som han gjort helt själv på dagis. Självklart fick den hedersplatsen brevid ljuset.
 
 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback