-

En natt på soffan för min del.

2011-10-27 @ 10:00:42
Hugo vaknade strax efter jag somnat, vilket inte var det lättaste. Jag är rädd för att jag ska få något bakslag när jag sover. Men som sagt, den sömnen varade inte länge för Hugo var orolig och knorrade och sov med sin rumpa i mitt ansikte och sparkade mig på brösten..... Hur jag än flyttade på mig så flyttade han efter.... Jag gav upp och tog mitt täcke och kudde och sov sen på soffan. Sömnen är viktig för mig nu. Det var ingen Törnrosasömn direkt jag fick men det fick duga. För idag är jag nästan fri från värken i huvudet, dock ännu slö. Men det går åt rätt håll iaf! Jag vågade till och med gå själv med småkillarna till dagis.

Men nu tar jag det lugnt hemma. Skolan tar jag pö om pö idag. Ska ha skypemöte med en lärare i eftermiddag. Nästa vecka börjar vi med praktik och min handledare ringde precis och jag fick veta lite mer om vad som kommer vänta. Hoppas verkligen verkligen verkligen att jag kommer vara helt på hugget igen då! Tänk att då är det JAG som ska utföra blodtryck, prover och sånt på patienter! WOW! Stort steg! Men som sagt, det ska bli kul!


Förra vecka plockade Max och jag dessa valnötter under en promenad genom stan.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Har huvudvärk tillochfrån men läkaren ansåg att de va lugnt ändå. Skönt o höra du börjar må lite bättre! Kram

2011-10-27 @ 12:24:46
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback