-

Nu säger jag upp mig själv, det här är ju inte klokt!

2011-11-13 @ 10:01:41
Det är inte klokt! Nu ligger jag här på akuten IGEN men denna gång med ont i bröstet. Proverna såg alla bra ut.... Utom ett.... Det provet som skulle se bra ut och säga att jag INTE har en propp i hjärtat eller lungorna..... Det är ju för fan sinnessjukt att jag inte bara kan få en sketen förkylning som alla andra utan istället gång på gång få sånt här!! Så nu väntar en röntgen för att utesluta allt farligt. Jag hatar min kropp och snart vågar jag knappt berätta om allt jag råkar ut för av rädsla att folk ska tro att jag hittar på för vad är sannolikheten att på en månad få först något liknande en stroke och några veckor senare hjärtat. Suck.... Bläää.... Jag ska ju fria alla pappor idag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hjärtat då! Vad du råkar ut för obehagliga saker! Hojta till om det är nåt jag kan göra för dig.

Skickar massor med kramar till dig ♥

2011-11-13 @ 10:18:13
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Men din stackare! Kommer dom på något eller?



Ja jag har vilat mkt men de tycks inte hjälpa :/ Kram på dig

2011-11-13 @ 13:26:19
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Lena (fd öbo)

Hu stackare, då var du där samtidigt som vi, hoppas du fått svar nu och får medicin om du behöver det.

2011-11-13 @ 14:57:58
Postat av: Hanna

Men fy vad jobbigt. Hoppas det inte är något farligt.

2011-11-13 @ 15:05:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Clara

Lena: när var ni här och varför? Själv är jag ännu här....

2011-11-13 @ 15:07:56
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

USCH OCH FY!

Jag ska skälla lite på din kropp nästa gång vi ses, tror jag. Nu sköter den sig inte alls.

Hoppas du får det svar du vill ha sen. Kram

2011-11-13 @ 19:12:47
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Lena(fd öbo)

Vi var först på primärvården, men fick komma in till ett rum på akuten för att sonen skulle få inhalera och träffa en barnläkare.

2011-11-13 @ 23:58:56
Postat av: Sandra R

Nu borde det räcka med sjukhusbesök för din del. Jag hoppas att du har fått komma hem och verkligen ligger och tar igen dig i sängen.

Kramar

2011-11-14 @ 09:16:45
URL: http://www.aresmamma.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback