-

Kvällens erkännande.

2011-11-26 @ 22:01:55
Ikväll poppade ett gammalt galet minne upp. Kvällens huvudperson i Så mycket bättre var E-Type. Och när jag såg honom komma jag att minnas en natt för en herrans många sen på Gutekällaren då han skulle spela. Jag och Matilda hamnade rätt som det var då han kom gåendes över golvet och gav oss båda kramar, en sån regäl kram att när jag andades kittlade hans hår långt ner i lungorna på mig. Det var så konstigt. Sen bjöd han bara oss två på öl som han beställde fram till scenen. Och som ni vet, jag tycker inte om öl så där stod jag med min flaska. Men det blev flaskorna för han insisterade att vi skulle ta fler och fler och fler, till slut var hela famnen full, Matilda var helnöjd, själv visste jag vad jag skulle göra med mina. Jag ringde min syster Julia och skrek i telefonen att hon skulle möta upp mig. Ni skulle ha sett hennes min när hon såg mig med all öl och när jag berättade var de kom från. Ett riktigt kul minne! En annan gång dansade jag som en galning med honom på vip rummet på samma ställe, hahaha! Det var en rolig och konstig tid! Och nu vet ni min relation till partymonstret E-Type.

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej vad händer idag :)? jätte fin blogg! Följas via bloglovin :)?

2011-11-27 @ 00:16:05
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja där ser man! Vilket minne!

2011-11-27 @ 13:05:10
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-27 @ 20:35:43
URL: http://missalicia.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback