-

11-11-11 som att det skulle va något märkvärdigt.....

2011-11-11 @ 22:54:33
Jag som hade såna förhoppningar på denna dag men oj så det sket sig! Blä.... 1. Vaknar med ont i magen som jag haft ett bra tag, därför var jag igår och tog ut hormonspiralen och hoppades på att smärtorna skulle försvinna då.... Men som det måndagsbarn jag är så borde jag inte ha hoppats på för mycket. Med feber idag fick jag en tid på gyn... Inflammation i livmodern = starkt antibiotika de kommande tio dagarna. Yey!!! Suck.... 2. Vi fick första leveranserna till det nya köket, hade varit skitkul, OM det inte vore så att hällen var sprucken i tusen bitar och de lämnade av varorna innan utsatt tid så jag kunde inte ens prata med budet.... Men det kommer en ny hel senare kommande vecka. Dock tar detta energi i onödan. 3. Varken giftemål eller ens ett mjäkigt frieri fick jag på denna ytterst speciella dag. Jag som är siffernörd så det skriker om det och älskar att somna 22:22 (förutom ikväll för att jag är arg), önska något 11:11 och så vidare.... Så är jag jämt, överallt! Men inte fan blev med fru idag för det! Så den dagen han frågar kommer jag säga nej bara för att jag tänker inte säga ja bara för att det just den dagen passar honom! Så det så! Då går jag hellre ogift! Har jag gjort det i 28 år är det inga problem att göra det några år till! 4. Max sover tydligen i middag på dagis längre, resultatet blir att han grinar ihop totalt vid halv femtiden och hela familjen blir upp och ner. Hugo klättrar på ALLT hela jävla tiden, men är glad sålänge ingen säger till honom. Så med andra ord blir han arg ca 2000 gånger på dag. 5. Johan som under veckorna kan titta på värdelösa program ville ikväll gå och sova vid nio.... Say no more...... 6. Mina kläder väntar på sin kommande garderob, nu ligger dom över halva lägenheten och dammar.... 7. Känner att jag har gått upp i vikt nu när jag varit hängig de senaste veckorna. FAN! 8. Har en eximinationsuppgift som ska vara inne på söndag kväll som jag inte alls är färdig med, så jag kommer behöva sitta med den i helgen. Åååh va jag längtar, eller hur var det nu?? 9. Tvätthögen växer fortare än Johans skägg, ibland tror jag att han verkligen laddar för att få vara tomte. Nu har han inte stubb längre utan SKÄGG! :S 10. Det är nu så kallt ute att jag får astmahosta så fort jag sätter ut en fot och lär väl ha så till mars..... 11. Och just nu är det skit att det dröjer hundra år till detta datum kommer upprepas. Nej nu sätter vi punkt för denna skitdag. God natt!

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hihi förlåt om jag skrattar lite. DEt var fan va skit allting var. LIvmodern var dock ingenting alls att skratt aåt. Usch å fy, hoppas det går öäver fort. Och hoppas du får en fin helg så lägger vi den här skitdagen bakom oss.

Kram

2011-11-12 @ 08:16:38
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback