-

Polarn och Pyret.

2011-03-25 @ 14:28:52
Här har ni killarna i vårens plagg. Allt kommer från polarnopyret för helt enkelt så gör de fantastiska kläder åt barn, kvalitén är underbar och inte tala om alla färger och mönster som de lyckas med! Man blir helt enkelt glad av deras kläder. Och som dom själva säger så gör de kläder åt barn och det märks. Men jag köper gärna kläder åt killarna överallt där de finns fina kläder, oftast blir det H&M och Lindex. Att handla allt på polarn skulle vi aldrig ha råd med, men då och då är dom bästa värda det bästa.


Nog är dom Polarn och Pyret dom två, troligtvis världens finaste bröder.


Kommentarer
Postat av: Eric

Mössan Max valde SJÄLV! ;)

2011-03-25 @ 20:24:42
Postat av: clara *författaren*

HAHAHAHA!!! Ja visst var det så! Det hade jag nästan glömt bort! :D

2011-03-26 @ 09:06:05
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback