-

God morgon världen, vilken underbar dag!

2011-03-26 @ 09:37:02
Det finns bra dagar och det finns BRA dagar, idag är det en sådan. Hugo vaknade 06:01 med jordens ögoninflamation, så han och jag intog duschen och det gjorde susen för hans stackars lilla öga. Och för min del var det ett perfekt sätt att börja dagen på, en inpackning och sen är man igång. Max gjorde oss sällskap efter en liten stund så Johan fick sova ut. Därefter åt vi en fullspäckad frukost och nu leker killarna och jag är redan trött och undrar hur fasen jag ska orka läsa min etikbok, som är intressant men hur lär man sig alla teser när ögonen går kors och man hittar alla möjliga saker i världen som borde göras för att slippa läsa och slippa sova bort dagen......



Så här kommer en solig men kall kram till er alla från mig!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Samma här! Kl 6 imorses kissade sonen OCH katten i hans säng. Kändes nästan som om de hade snackat ihop sig... :-P

2011-03-27 @ 15:19:15
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback