-

Tävling för mammor som vill ha det lilla extra.

2011-06-26 @ 21:04:17
Få tävlingar tilltalar mig men denna kände jag att jag var tvungen att gå med i och nu håller jag både tummar och tår för att just jag ska ha turen till att få vinna, vilket jag ALDRIG gör, jag har tur i kärlek, inte i spel. Men någon gång skulle det vara kul att få vinna i spel också.
Det man kan vinna i denna tävling är ett snyggt halsband med en bitring för våra små gnagare, alltså för barn som håller på att få tänder och behöver bita på något. Hugo gillar att bita på oss så jag tänkte att det skulle vara vara skönt måste jag säga att han skulle kunna bita i något annat. De som gör dessa snygga smycken kan du hitta på Smart Mum.

Bilden är länkad till Fladdor som har tävlingen och som dessutom är en bloggerska som jag gillar.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 04:29:43
URL: http://smsalåna.nu
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback