-

Om jag inte hade barn skulle jag............

2011-07-03 @ 11:31:16
........ duscha oftare! Och länge.... Det är verkligen en sak jag inte tar mig tid till som småbarnsmamma, är barnen vakna vill de duscha med mig och sover de vill jag göra roligare saker än att duscha. Nu betyder inte detta att jag går runt och luktar apa hela dagarna, men nog skulle jag duscha oftare om jag inte hade barn.
........ sova hela nätterna. Max sov hela nätterna när han var bebis, men vi sex månaders ålder var det slut på det. Hugo har aldrig sovit bra. Det säger väl allt.....
........ läsa böcker mitt på dagen och bara ta det lugnt. Men om jag inte hade barn hade jag jobbat och då hade jag iaf inte kunnat vara hemma om dagarna så då hade boken iaf bara legat där och samlat damm....
........ ätit ett helt mål mat utan att någon av ungarna hade bajsat ner sig, behövt gå och kissa eller matvägrat. Mer matfrid hade helt klart varit underbart.
........ ha längtat ihjäl mig efter egna barn. Det finns inga snorungar i hela världen som jag älskar så mycket som mina snorisar. Utan att tveka skulle jag ge mitt liv för dem och bara tanken på att inte ha dem vid min sida kan krossa mitt hjärta. Varje dag bjuder de på skrattfester och så mycket kärlek att allt annat känns färglöst. Just av den anledningen är jag så lycklig över att vi inte står här utan barn idag.

Kommentarer
Postat av: Erica A

Jag kan bara hålla med <3

2011-07-03 @ 15:05:05
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback