-

En dålig dag....

2011-07-26 @ 21:21:45
Det finns dagar som inte är riktigt lika glada som alla andra, idag har jag en sån dag. Haft en i huvudet hela dagen, men ´det fick inte hindra familjen hurtig att åka till skogs för att plocka blåbär.


Och ikväll vid datorn hittade denna gamla bild, jag ser ut att vara den gladaste personen någonsin som fått sitt huvud spräckt. Det var under en övning med räddningstjänsten och jag och en kompis skulle sitta i en brinnandes bil. Vi hade så kul och vad vi larvade oss. Vi tänkte åka till apoteket och köpa ett paket treo bara för att se vad de skulle säga. Men så vart det inte. Så ikväll fortsätter jag ha min huvudvärk på samma pissiga sätt som dagen som varit. Hoppas att det känns bättre imorgon.

God natt!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback