-

Bilxtar och dunder, stranden och sen lite plugg på det......

2011-07-22 @ 21:36:34

Ikväll satt hela familjen på balkongen och åt hemmagjord glass medans det smällde utanför. Då älskar jag våran balkong, att man bara kan dra för alla fönster och sitta centimer från regnet som vräker ner. Max hade verkligen mysrys känsla i kroppen.
Dagen spenderades på Tofta, mycket sol och mycket bad. Precis som det ska va.

Nu sitter jag här och försöker plugga igen en uppgift som jag inte lyckades få ihop under våren. Bröstet gör ont precis hela tiden, men jag måste få det ur världen. Det bara är så......

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback