-

Även en trött mamma gillar också rosé och fina naglar.

2011-07-28 @ 22:29:14
Nu för tiden känner mig mig tillpiffad när jag borstat tänderna, hade deo och läppsyl på mig. Tiderna har ändrats kan man säga.... Jag som alltid smikade mig, gillade att pyssla med naglarna och såg till så att jag gillade mitt yttre. Men så hände något.... Jag fick barn och jag som aldrig skulle falla i den fällan klev i jätte fällan Allan, jag blev lat och prioriterade bort allt vad egentid heter. Men så kom jag på igår att jag förtjänar att få vara lite sommarfin jag också. Dessutom så bjöd svärfar mig på ett glas rosé igår och jag var inte den som tackade nej. Jag älskar att inte vara gravid denna sommar och jag älskar mina fina naglar!


Kommentarer
Postat av: Alice

Ja med det är klart du är värd det!! Snyggt!!

2011-07-29 @ 14:34:51
Postat av: Sandra R

Det är viktigt att inte glömma bort sig själv mitt i alltet. Lite lyx för sin egen skull. Jag har också kommit in i att fixa naglarna, lite lack gör susen.

2011-07-30 @ 10:10:28
URL: http://aresmamma
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback