-

en usel alla hjärtans dag.

2011-02-15 @ 10:16:16
Gårdagen bestod av plugg, plugg och åter plugg. Sen var Max på dåligt humör, därav blev jag på än sämre humör och min och Johans planerade mysmiddag sket sig totalt. Jag gick och lade mig strax efter nio tillsammans med Hugo som ville sova nära. Det var den alla hjärtans dagen och inte bara det, det var även min och Johans femårsdag. Som vi bestämde att vi firar ikväll istället med gladare miner.

Det absolut bästa igår var hjärtat som Max kom hem med från dagis som han själv målat och glittrat så fint. Det hjärtat kommer jag spara i många många år.

Kommentarer
Postat av: Malin

2011-02-15 @ 11:48:56
Postat av: Malin

2011-02-15 @ 11:48:57
Postat av: Malin

Min dator bråkade med mig när jag skulle börja skriva,, därav tomma knas kommentarer ovan :-(

Man kan inte alltid få ihop det,, så är det ju bara! Men man kan vilken dag som helst när saker faller på plats ha en valentine dag,, :-)

Kram

2011-02-15 @ 11:51:26
URL: http://stripes.bloggplatsen.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback