-

Varför inte?!

2011-12-03 @ 07:53:58
Lördag morgon och klockan är inte ens åtta och jag har redan börjat storstäda badrummet. Jag som skulle sova länge hade jag tänkt... Men Max kom in till oss och hostade så jag gav upp, nej nu ska jag inte skylla min uteblivna sovmorgon på Max, jag hade faktiskt vaknat långt innan han kom in till oss.... Så här kör vi nu fullt ut. Och köket då?? Jo det går framåt men på måndag när röris och kakelgubben kommer och sen ska allt va klart!! Men redan igår satt vi vid nya bordet och åt middag lagat från nya köket! Det var lycka må ni tro. Men lussebullarna får vänta till nästa helg allt, det är ingen idé att storbaka utan vatten i kranen, det vore som att be om bekymmer!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback