-

Coolhetsfaktorn är hög!

2011-12-18 @ 22:10:39
Viktorias och min förlossningsläkare.

En kväll när vi var ute och gick våran kvällspromenad med småkillarna nerstoppade i vagnen gick vi förbi coop, vid kassan stod denna DAM tidning, jag som aldrig har köpt någon tidigare och knappt tittar på dom stod där och vrålglodde. På framsidan var en bekant kvinna som har sett mer av min kropp än många andra. Det var nämnligen kvinnan som förlöste Hugo med kjesarsnitt. Jag hade inget minne av hur hon såg ut men hennes namn kom jag ihåg. Men jag minns hur hon kom med stadiga kliv in i mitt rum och sa att hon kommer snitta mig och att det skulle gå hur bra som helst för hon hade förlöst hur många ungar som helst. Hon var så självsäker så trygg. Det gjorde mig lite lugnare i all skräck. Och nu var hon med i DAM och uttalade sig om Viktorias mage. Men jag är kritisk till intervjun måste jag säga, det var flera saker som var skumma. Hur kan hon tala om när Viktoria ska föda? Hon av någon borde veta att magar är olika..... Så näää den intervjun gav jag inte mycket för. Men det är fan så coolt att kvinnan som sprättade upp mig och gjorde mig och Hugo till två har uttalat sig i DAMtidningen!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback