-

Idag fick JAG en klapp på axeln.

2011-08-29 @ 20:45:10
What comes around goes around heter det och idag var det uppenbart. Vi drog en snabb sväng på stan och på coop mötte jag en gammal klasskompis som numera jobbar på BB. För första gången någonsin började vi småprata och när vi skildes fick jag en klapp på axeln, trevliga ord som peppade mig massor i mitt blivande yrkesval. Och nu vet jag varför jag vill ge andra några trevliga ord helt spontant, det är för att man blir så himla glad själv när man själv får ta emot en oväntad vänlig kommentar. Så än en gång säger jag BE NICE! Nu ligger jag i sängen och ska sova. Tuppen (Hugo) drar upp oss med största sannolikhet i ottan imorgon också och då är det jag som ska va pigg. Så god natt på er!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback