-

En ny era börjar idag.

2011-08-29 @ 11:05:35
Idag börjar skolan..... Jag är inte redo.... Jag hade velat haft en gnutta lugn och ro innan cirkusen startar igen. Men nu är det bara till att ta tjuren i hornen och hoppas på att dålig känsla byts mot bra känsla. Jag vill hellre va i skogen och plocka svamp, städa hemma och leka med småkillarna.

Detta är första gången på tre och ett halvt år (!) som jag gör något för mig själv utan att vara sjukskriven eller mammaledig. Bara jag... Det ska bli skönt att få lägga den tid jag behöver på skolan, MEN det är så tomt här hemma....



Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback