-

Äntligen snö!

2010-11-24 @ 09:18:07
Äntligen kommer snön, jag och Max har längtat som galningar och idag så faller flingorna så fint så. Och som tur är så är Max piggare idag, snudd på feberfri och nu är det bara hostan som hänger kvar, vilket betyder att vi håller tummarna för att det blir ännu kallare så att snön vill stanna hos oss så vi kan få gör snögubbar och allt annat kul. 
   Idag ska även jag och Johan sätta igång med vardagsrummet där vi ska antingen måla eller tapetsera en del av ena väggen (låter konstigt men det blir nog bra till slut.....). Vårat problem är just nu att vi inte kan bestämma färg, speciellt inte när Max far omkring och vill leka med allt annat, men jag tror jag vet vilken färg det blir den finns på min näthinna, synd bara att jag inte kan få ut den därifrån... Får se om jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: Catti

Snö är härligt, synd att den inte stannar kvar på marken än

2010-11-24 @ 13:40:25
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Lee Loo

härligt att också ni har fått snö, vi har fått massor. Tänker på er & saknar! Kram

2010-11-24 @ 14:31:24
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback