-

åh så spännande!

2010-11-24 @ 22:51:01
Förra sommaren var jag, syster Hanna, Max och Johan statister till "stum sitter guden" och "pojke försvunnen" och nu som först går filmerna på tv. Och även fast vi var där så tycker jag att det är läskigt ändå att se det nu. Jag tycker det är kul att se hur dom "gjort om" många bygnader på ön för filmen, tex är skatteverket polisstationen. Och äntligen fick jag se gubben utan huvud. Pojken som spelar Maria Werns son var med under inspelningen vid midsommarfirandet och han tyckte så mycket om Max och lekte massor med honom och rätt som det var ville han visa mig och Hanna mannen i bilen och det såg inte så lite sjukt ut kan jag lova.


Dagen då vi spelade in en scen ur pojke försvunnen med "poliserna" även tjejen som tog ut statisterna är med på bilden.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh va spännande!

Vad är de för typ av film eller serie?

2010-11-25 @ 06:45:18
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

det är deckare.

2010-11-25 @ 08:51:19
Postat av: sara

vad roligt! känner igen min klasskamrat från grundskolan som "tjejen som tog ut statisterna" :)

Elinor heter hon, vilken överraskning det blev att se henne! skitkul!!

2010-11-25 @ 21:19:13
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback