-

Gravidvecka 35 med magbild.

2010-05-28 @ 12:30:06
Nå hur beskriver man denna vecka för alla er som inte sitter i min kropp, vilket tack och lova är det bara Mini som är inneboende! Magen är riktigt fin nu, precis lagom för att vara gravid och jag älskar den verkligen, trots bristningar och att den gör så att jag rör mig som Nalle Phu. Att Mini ännu ligger med huvudet nedåt är det inget tvivel om, h*n knuffar och bufflar mot urinblåsan stup i kvarten, vilket gör mig sjukt kissnödig hela tiden. Minis rumpa har jag precis under vänstra revbenen och den putar precis lika mycket som Max gjorde med sin när han låg i magen men då på den högra sidan. H*n har börjat sparka/knuffas så hårt nu att jag kommer av mig om man pratar med någon och tittar man på magen ser det ut som hela havet stormar och då och då träffar h*n magsäcken så jag mår riktigt illa. 
   Ryggen blir bara sämre för var dag som går och jag vet inte hur länge till jag står ut, men eftersom vi nu fått ett lite närmare datum till den dagen vi ska få träffa Mini så är det ändå en liten lättnad att veta att vi inte kommer behöva gå hela tiden ut, men när det blir vet bara jag och Johan.



Har nån sett mina fötter för själv har jag inte sett dom på länge?

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hehe ja gör de! Ni väntar flicka ?

2010-05-28 @ 13:38:30
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Jenna

Heh okej, första jag någonsin stöter på som vet men håller de hemligt :P

Men okej :)

2010-05-28 @ 14:53:57
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken söt magbild!:-D

2010-05-29 @ 09:24:11
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/
Postat av: Stina

du har ju väörldens finaste mage!!!

2010-05-30 @ 07:27:29
URL: http://fladdor.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback