-

Virus och bra personal.

2010-06-05 @ 15:36:08
Det visade sig att det var något jäkla virus som övertagit Max kropp så det är bara att vänta ut tiden.... Men både läkaren och sjuksköterskan som tog proverna på Max var toppen. Max tyckte för sin del att det hela var lite traumatiskt, han ville inte gå in i undersöksrummet och han ville inte lämna några prover. Och tänk så mycket blod det kunde komma från ett så litet finger. Det rann så pass att vi fick byta plåster fyra gånger och hålla ett stort papper mot för att få ordning på det hela, inte klokt med tanke på att det var ett vanligt putt i fingret.
Sen åkte Max och jag ut till Tofta och tog det lugnt med mamma och pappa, planerade lite för hur det kommer gå till under BB-tiden för Max del eftersom han kommer sova hos dom. Vi vet ju inte hur pass fort det kommer gå från att dom satt igång mig tills Mini är ute.
    Nu tar killarna en dusch så ska jag vila lite innan det är dags för att åka ner till Almedalen och titta på alla dom som tar examen nu. Jag är sjukt stolt över Johan måste jag säga! Och att få se honom stå där i finkostym kommer säkert få en och annan tår att åka ner för mina kinder (det ska ju inte så mycket till om man säger så). Sen ska jag och Max vara hemma ikväll och dela på pizzan som vi fick med oss hem igår medan Johan firar sig tillsammans med sin klass och alla andra som tar examen på ett ytterst värdigt och fint sett med finmiddag. Synd att respektive inte fick vara med för jag älskar verkligen sånt! Men en dag kommer det va min tur att stå där och då jäklar!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback