-

Vill inte vara gravid mer.......

2010-06-18 @ 10:18:36
Nu tycker jag att det räcker, jag vill inte vara gravid mer, jag vill ha min bebis och jag vill kunna sova bättre om nätterna även om jag kommer amma om nätterna så känns det ändå som en vinst. För denna natten har varit värdelös. Sov som en kratta, dessutom vaknade jag av att Max mitt i natten satt och storgrät och skrek efter sin "mammaaaaaa", därefter fick han sova hos oss, det var bara det att han snurrade runt som aldrig förr och när jag äntligen somnat om så vaknade jag av en regäl spark i magen. Max hade då hamnat med fötterna på kudden och gav mig kicken. Det gjorde ont, men det var ingen fara utöver att jag inte somnade om..... Så idag är jag som en tre månaders gammal sur disktrasa. Får se om jag sover hemma inatt eller om jag ringer BB... Beror på om jag kan sova något under dagen, men ryggen är inte rolig alls så jag har inte för stora förhoppningar.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback