-

Juni 22, 2010

2010-06-22 @ 13:14:13
Sov som en kratta inatt... Först hade jag svårt att sova av egen maskin och vid fyra kom Max in till oss med alla hans plastdjur och tyckte att vi kunde leka med dom.... Halv fem lyckades jag övertala honom att det faktiskt var natt och att man sover på natten. Sen sov vi alla tre en stund till, innan jag vaknade igen och gjorde frukost. Idag är Max på dagis så vi kan vila armar och ryggar.

Angående igångsättning och hur det går till så kan jag tipsa er som är nyfikna om hemsidan growingpeople.se där man kan läsa om hur en igångsättning går till. Det är mer eller mindre samma fakta som jag fått på MVC.


(detta inlägg skrev jag för flera timmar sen men eftersom blogg.se inte klarar av att lägga upp inlägg så kommer det nu.....)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Tror du att du kommer hinna bli igångsatt eller sätter det igång av sig självt? Med tanke på slemmisen redan lämnat dig!

Ha det gott!

2010-06-22 @ 21:12:18
URL: http://hanna.fornhem.se
Postat av: clara *författaren*

jag tror att jag kommer bli igångsatt innan det sätter igång av sig självt, tråkigt nog, men vad ska man göra?

2010-06-22 @ 21:26:13
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback