-

Rösta på mitt parti!

2010-06-14 @ 21:43:54
Det är så kul med internet för man kan verkligen göra precis allt här, så nu har jag tom ett eget parti! Hur bra är inte det?? OCH det är för en bra sak. Mobbning, något som står mig varmt om hjärtat så om jag någon gång ska ha ett eget parti så ska dett jobba för individer, precis som dom är och inte som andra vill att man ska va. Så rösta nu på mitt parti vet jag! Röstar gör du i vänstra spalten under "länkar" eller här. Det skulle göra mig glad.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback