-

I sal nr 2 på BB.

2010-06-09 @ 21:45:03
Då är jag tillbaks på BB igen. Men i nytt rum, inatt kör vi tvåan, känns som att vi kommer trivas bra ihop tvåan och jag för min säng står mot en vägg så det är skönt. Är alltid lika orolig för att jag ska ramla ur sängen på fyllan och villan med morfinet, någon gång borde ju va den första, hoppas inte inatt bara!
   Barnmorskorna som jobbar inatt är några som jag inte haft tidigare, vilket börjar bli ovanligt men den ena av dom skrev ut oss från BB när vi hade fått Max, henne glömmer jag aldrig (och det sa jag med värme i bröstet).
   Ctg-kurvan såg så fin ut så, vi fick även med några förvärkar som pricken över iet.
Nu ska jag få min spruta så god natt go vänner!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback