-

I förlossningsrummet nummer 12.

2010-06-16 @ 21:16:59

 

Idag var vi som sagt på extrakoll på BB, som visade sig bli ett förlossningsrum. Fick nästan yrsel när Ann sa att vi skulle gå dit. Som tur var så var det just Ann som hade hand om oss idag. Vi fick göra en ctg-kurva, precis som väntat och allt såg så fint ut så. Likaså sf-måttet som nu är uppe i hela 35 cm! Det enda som var utan anmärkning var urinprovet, där jag hade en aningens aningens med protein i urinen, men tydligen inte så att det var farligt som tur var. Dessutom har vi levt i en lögn den senaste tiden, Mini är fixerad MEN ruckbar! Och inte helt fixerad som våran MVC barnmorska sagt, inte för att det spelar någon större roll men ändå.
   När det var dags för att gå höll jag på att bryta ihop, jag VILLE INTE åka hem, jag tyckte att vi kunde föda idag men det fick jag tydligen inte. Men då sa kloka Ann något bra, hon sa "gör nu något du tycker om idag", sagt och gjort jag och Johan åkte och åt lunch på Skafferiets bakgård, GOTT! Innan vi åkte hem och vilade.
   Efter att vi hämtat Max på dagis, lekte vi med vatten på baksidan vilket var uppskattat och sen bjöd Johan på drinkar specialgjorda till var och en och därpå bjöd han på snorgoda grillspätt som vi alla njöt av.
Så allt som allt blev det en bra dag trots att det inte blev någon Mini idag. Men snart så och då jävlar!


Kommentarer
Postat av: Malena

Snart är det er tur.

2010-06-16 @ 21:23:40
Postat av: Janna-Travelling Baby

Vad spännande, snart har ni er nya lille/a familjemedlem hos er! Blir lite avundssjuk och börjar längta tills nästa graviditet!

2010-06-17 @ 05:58:09
URL: http://travellingbaby.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback