-

En bra dag trots allt.

2010-06-07 @ 22:21:18
Trots den sega natten så blev det en riktigt bra dag ändå. Jag har varit och klippt mig, ytterst välbehövt! Ätit lunch på stan. Sovit middag medan killarna åkte på massor med fixaruppdrag. Och efter maten åkte vi hem till mina föräldrar eftersom vi tidigare bestämt tillsammans med Max att vi skulle ut och gunga.... Något som inte var allt för lockande i regnet och blåsten. Så då satt det fint med ett besök hos mamma och pappa, där det bjöds på glass. Smarrigt värre!
   Och nu sitter jag här med en mage som hoppar i takt, Mini har hicka så det heter duga.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Låter mysigt. Släng upp en bild på frisyren då? Ebba hickade jämt en massa i magen.. Tror ni väntar en flicka jag ;)

2010-06-08 @ 06:50:51
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback