-

Vi vann tårtan och Hugo blir 2 veckor!

2010-07-08 @ 12:51:54
Har vi tur eller är det för att vi är så förbannat värda som vi vann denna tårta? Varje vecka är det två familjer som är med i tidningen med sina nya familjemedlemmar som vinner en tårta från ett café i stan och VI hade denna turen! Något vi skojat lite om eftersom vi vann en fin blombukett när vi var i tidningen med Max så sa vi att denna gång skulle det sitta fint med tårtan. Så vi tackar så mycket för den och ser fram emot att få ta emot den och få hålla gravidkilona kvar yttligare ett tag till. Dom kanske skulle ta och dela ut en fruktkorg istället för alla trivsel/mammakilons skull.

Och idag blir Hugo två veckor gammal och oj så bra han smälter in i våran familj, han är som klippt och skuren för oss! Jag är en så sjukt stolt mamma över mina fina söner att det inte är klokt, dom är det bästa som kunnat hänt mig/oss. Varje dag skrattar vi tillsammans och har svårt att förstå att just vi skulle få leva tillsammans. Hugo sätter sin prägel på familjen med sin värme och närvaro, han är mer och mer vaken varje dag och hans leenden får mig att tänka att "oj vi måste ju ha minst hundra barn", sen slår verkligheten mig med en käftsmäll om hur graviditeten var och att genomgå kjesarsnitt en gång är en sak, men två är inte det lättaste. Så näää några hundra ungar blir det som tur var inte utan jag tänker lägga min själ och ork på att göra folk av dom ungarna vi redan satt till världen.

Hugo kan:
bajsa ofta.
äta i mängder.
lyfta huvudet.
va söt.
sprattla med hela kroppen på en gång.
kissa ner skötbordet.
mysa i badet och inte vilja gå upp.


En familj byggd på mycket kärlek.


Kommentarer
Postat av: Victoria Jonsson

Du skriver så fint Clara!! Man blir helt rörd var gång du skriver nåt =)

grattis till tårta o 2 v, va söt han är , kramiz

2010-07-08 @ 13:09:49
Postat av: Stina

Hi hi, vad härligt med tårta! Och lillebror är förskräckligt söt!!! Om man nu kan vara "förskräckligt" söt!



KRAM Stina

2010-07-09 @ 21:38:19
URL: http://fladdor.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback