-

Vi trivs i Tofta.

2010-07-19 @ 22:28:43



Ja är det någonstans vi trivs som fan så är det i Tofta, både i mina föräldrars stuga och på stranden som så många andra tycks göra just nu. Vi placerar våra brassestolar några decimeter från skvalet så Max kan springa fritt i vattnet och vi kan hålla ögonen på honom hela tiden, men även för att det är som skönast där. Jag och Hugo håller till under ett parasoll och det är inte så dumt det heller måste jag säga. 
 



Om kvällarna äter vi gott och går promenader, eller dom som kan gå, andra åker skrinda eller får hänga med i BabyBjörn. Och allra mest så snackar vi strunt och viktiga världsfrågor om vart annat. När Max får säga sitt så ser han även till att vi alla får "gass gass" (glass) och det tackar vi ju inte nej till. Så helt enkelt, det ÄR enkelt att trivas i Tofta. (speciellt när det är 26 grader i vattnet)


texten kommer från Mojjes fina låt Theos sång.

Så go vänner vill ni träffa oss, kom till Tofta och njut av livet tillsammans med oss!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh va mysigt, tänk vilken sommar vi haft? Du gör så himla fina kollage! Hur? kram

2010-07-20 @ 07:15:00
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Catti

Vi kommer gärna ut någon dag på en helg om det passar er. Helt underbart att vara på stranden.

En annan sitter nu på jobbet och är lagom ickemotiverad.

kramkram

2010-07-20 @ 08:01:18
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vilka härliga bilder och fin text på vissa av dem. Skönt att det börjar sjunka in ordentligt, mammaskapet.

Barnen är verkligen fina.

Mys vidare!

2010-07-20 @ 08:18:43
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: jools

viist tusan är de kortet jag tog på dig o hugo???

häftigt i så fall. mitt första kort som blev lyckat var alltså på er skönheter.



ps. ska jag ta med lampan ut på fre när de vankas middag i tofta?

KRAMAR

2010-07-20 @ 08:46:49
URL: http://[email protected]
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback