-

Hur rädd kan man va?!

2010-07-24 @ 23:24:31
Varför ska min hjärna ha så svårt att fatta att film är film och INTE på riktigt! Ikväll såg jag och johan äntligen Flickan som lekte med elden. Johan som läst böckerna lovade mig att förvarna mig för alla obehagliga scener och trots att han höll sitt löfte så blev jag så rädd att jag hoppade högt och skrek rakt ut i luften, helt enkelt så blev jag så pass rädd att jag tror att ärret en bit in magen gick upp, för sen fick jag ont och det känns både fånigt och onödigt och inte tala om oroligt! Kan det verkligen va möjligt?! Jag blir verkligen trött på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha jag satt o kollade "Luftslottet som sprängdes" nu ikväll o var skiträdd! De är så bra alla tre filmerna.



Kram Kram!

2010-07-25 @ 00:22:03
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback