-

Vi goda vänners lag.

2010-02-25 @ 22:28:59

Ikväll hade vi Sara, Henke och Emma över på middag. Mathias fick stanna hemma för att stackarn var sjuk. Johan lagade sin korvgryta som var lika smarrig som vanligt, sen blev det min kladdkaka som inte var så kladdig tråkigt nog. Men sällskapet var super och det var inte tyst en minut, med andra ord ett sällskap i min smak! Och inte nog med en trevlig kväll så fick vi en smällstor blomma som kommer göra sig perfekt i våran hall, så att det blir lite mera liv där.

     Så 1000 tack för en trevlig kväll och tack för den fina blomman kära vänner!!

Om ni undrar hur det kommer sig att jag är vaken så är det för att jag är hög på Coca Cola! Och det är underbart!! Coca cola is the shit!!


Max med sin favoritmat. Kow =korv


Kommentarer
Postat av: malena

Söta fina Max! Kan vi inte ses allihopa snart, var ju så länge sen jag träffa er alla.

2010-02-26 @ 07:41:33
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback