-

Jag har svalt en liten liten tvättmaskin.

2010-02-09 @ 11:55:46
Jo jag är nästan helt säker. Mini har börjat röra på sig och det är underbara små små knuffar och stötar som känns. ÄNTLIGEN! Som vi längtat efter att få lite mer tecken på att det faktiskt bor någon där inne. Trots att vi redan klarat av tre ultra ljud så är det den dagliga kontakten med bebisen som är viktigast. Så för varje knuff som känns längtar vi mer och mer efter lilla Mini. Vem är du? Ser du ut som din bror eller har du hittat på något helt eget? Är du en pojke till eller kommer det en flicka till familjen? Det enda som är säkert är att du får se ut som du vill och ha vilket kön du vill för det viktigaste är att DU tillhör våran lilla familj.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback