-

Härligste åldern i livet.

2010-08-31 @ 10:09:42
Måste va där Hugo är just nu, två månader plus minus. Han är glad hela tiden då han är vaken och skrattar och bubblar lite smått, han njuter av all kärlek som han får och mår helt enkelt toppen. Är han hungrig säger han till och vill han sova så gör han det, detta innebär att han har inga bekymmer alls i världen. Så gissa om det är härligt att leva tillsammans med denna lilla varelse som är precis den han är. Han är inte längre "tabula rasa" utan man kan ana bilder på pappret som blir starkare för var dag som går. Jag är så lycklig som har fått chansen till två så fina ungar fulla med liv.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vilken sötnos! :D

2010-08-31 @ 10:48:55
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sista chansen. Var med och tävla om ett fint smycke i min blogg :)

2010-09-02 @ 16:02:38
URL: http://much.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback