-

Women are fabulous!

2009-09-21 @ 12:00:45

Jag bara måste dela med mig av min stund på flygplatsen i Antalaya. Vi gick runt i taxfreen och funderade på vad som skulle köpas hem och mitt ibland allt sorl hörde jag helt plötsligt i mitt huvud änglamusik och såg bara rosa skimmer, DÄR just DÄR stod DEN, det kallas kärlek vid första ögonkastet!! Jag sprang fram och kastade mig över gudagåvan, en ROSA flaska med texten Women are fabulous. Texten var skriven på olika språk och jag var bara tvungen att köpa den.



Man ser ju tydligt hur smarrig den är!!
Dessutom får jag ha den ifred från Johan med tanke på
att den är for women only.


Kommentarer
Postat av: Jenny

VAD är det och, jejj! Värsta flaskan!!

En sån borde alla kvinnor få ha!

2009-09-21 @ 12:29:34
Postat av: nina

Åå trevlig

2009-09-21 @ 20:17:13
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback