-

Städar och deppar

2009-09-20 @ 11:33:59
Jag har sprungit runt här som en iller och städat hela lägenheten, samt balkongen som nu är höstfin. (kommer bilder senare) Men så fick jag ett samtal nyss från min pappa som berättade att familjens hund Wille fått ett diskbråck... Så dom är hos vetrinären nu och han får morfin.. Hu va sorgligt! Wille är ju bara sju år, MEN han tillhör helt klart den grupp av hundar som åker på diskbråck, han är en Basset Hound... Så även om folk säger att det är något man får räkna med då så är han den gladaste jycke jag någonsin träffat.
   Så nu håller vi tummarna för att han klarar detta och stannar hos oss länge till.


Wille pussar Johan



Johan biter Wille i örat.


Kommentarer
Postat av: Catti

Usch vad ledsamt. Håller tummarna

kramkram

2009-09-20 @ 12:01:41
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Annie L

Åh nej stackars lillebror..

Hoppas att allt går bra!!

2009-09-21 @ 09:53:43
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback