-

Fyra Elis eller två Max...

2009-09-30 @ 09:13:28
Jag hittade detta klipp på Aftonbladet.se och det är inte klokt vilken stor bebis det är. Och jag som tyckte att Max var stor men då vägde denna bebis dubbel så mycket som våran knodd och fyra gånger så mycket som Elis, Jennys lilla knyte som kom lite för tidigt. Eller som Jenny och jag kom fram till så vägde väldens största nyfödda bebis 10,4 kg (!!!), det är lika mycket som Jennys ett och ett halvtåriga dotter Julie väger nu eller vad jag gissa på att Max väger nu.

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

åh herre jösses! Blir lite mörkrädd jag som är gravid, tänk om!? Omg! Hur kan en bebis bli så stor i magen?

2009-09-30 @ 20:35:09
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback