-

ca 80 timmar kvar

2009-09-08 @ 13:11:12
Sen är det jag som sitter på planet ner till el turko. Ska bli så vansinnigt skönt att jag knappt tror det är sant. Hoppas bara att allt kommer flyta på som det ska och att jag kommer klara mig från mina eksem som alltid envisas komma när vi är iväg. Men den här gången ska jag packa med mina sidenreselakan som jag fick av mamma i julklapp, eftersom senast vi var iväg kom vi tillslut på vad som gjorde dessa hemska utslag, tvättmedlet i lankanen... Så jag fick sova med våra badlakan.. Lagom kul. Men då kanske jag slipper klia sönder mig och äckla alla jag möter på gatan. Ni som tror att jag överdriver kan ju kolla in detta....

 = INTE KUL!!! (observera mina gula supersnygga trosor, hahaha!)

Den här gången ska jag inte se ut som en prickig korv utan jag ska va precis som jag är för även om det vore trevligt att jag helt bara sådär skulle gå ner tio kg till på fredag så säger jag bara Fine by me! Tänk att vakna upp på fredag morgon och alla kläder bara ramlar av, gud så snopet!! Men en kul tanke...

Eftersom vi har varit på babysim idag så sover Max som en stock nu. Det märks att det blir mer och mer avancerat på babysimmet. Idag skulle vi simma (på bredden av bassängen) från ena ändan av till den andra under ytan med barnet. Spännande och knepigt.

Nej nu måste jag göra en lista på allt som ska köpas och packas och göra minst en miljard magisar och sen springa gotland runt om jag ska få den där slimmade strandkroppen lagom till resan. Jo just det, mat kan jag ju bara glömma... (nej ni behöver inte oroa er för mig, jag kommer gå raka vägen ut nu till köket och kolla vad det finns för gott i skafferiet.)

Kommentarer
Postat av: julia

aj aj aj aj ajjjjj ajjjjjj PAAAAAIIIINNNNNN!!!!!

2009-09-08 @ 14:53:12
Postat av: Teresa

Sv: ingen bebis än, bara en depp dag just idag :/ är trött på att vara gravid :(

2009-09-08 @ 17:21:14
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Teresa

Sv: Jo jag försöker tänka positivt, men ibland kmr man in i svackor och då suger verkligen allt :/ kram!

2009-09-08 @ 19:25:56
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Catti

Fy vad otrevligt.

Ja glöm inte lakanen nu

2009-09-08 @ 19:32:56
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: cAT

Hoppas att ni får kanonkul i turklandet! kraaam!!

2009-09-08 @ 19:37:45
Postat av: Sofie

Åh inte vara avis på vagnen, du ska ju till utlandet. DET om något är orättvist, jag vill också! Men dom där hemska eksemen hoppas jag att du slipper i år, ser inte roligt ut! Smart med reselakan, se till att packa ner dom!

Kram

2009-09-09 @ 19:08:21
URL: http://lav0lina.blogg.se/
Postat av: malena

Tack för en trevlig prat stund idag var så kul att ses hoppas snart det blir igen!

2009-09-09 @ 19:56:43
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback