-

1 september 2009

2009-09-01 @ 08:26:07
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Johans och min dag. Idag är det två år sedan som vi förlovade oss. Men den här dagen har kommit lite i skym undan kan man säga, förra året när vi skulle fira så gick vi på Lindgården två veckor innan dagen för att va säkra på att få fira den, men sen när det verkligen var våran dag så satt vi i bilen med vårt lilla knyte som tog all våran tid och så pratade vi om vad det var för dag och kom då fram till att det var den 1 september och så satt vi tysta en stund och undrade vad det var som var speciellt med den dagen, till Johan knäcker att det var våran förlovningsdag. Och i år är vi så trötta på allt vad firande heter att vi helt enkelt inte orkar hitta på något, utan det blev frukost som vanligt, Johan åkte sen ner till sjukhuset för att lämna blod och därefter ska hela familjen på babysim som har terminstart idag. Något vi självklart sett fram emot. Sen ska Johan plugga och jag och Max ska in på stan idag med och kolla om vi hittar något fint till Jenny och Patriks lilla Maja. Och till kvällen ska vi nog ut och springa en runda, vilket inte blev av igår då jag var för trött... Så så firar vi våran dag mitt i livet som småbarnsförälder. Här är avsaknaden från skumpa, bubbel, nyrakade ben, rosa, vältränad kropp, skön musik och ork långt borta.
  Men i vilket fall som så älskar jag dig Johan lika mycket som den dagen ringen hamnade på fingret. Du betyder så oerhört mycket för mig och Max. Du är den bästa pappa Max kan tänkas ha och jag är så lycklig över att du är just den du är, för du gör mig hel och lycklig. Jag älskar dig!


Kolla in datumet på bilden.
Det var efter vi ätit frukost på Wisby Hotell
och var på väg upp till stan.


Kommentarer
Postat av: Catti

Grattis på eran dag!

2009-09-01 @ 10:03:31
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Grattis till eder!

2009-09-01 @ 10:11:06
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gratulerar! Ni är så fina tillsammans!

2009-09-01 @ 11:41:36
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback