-

Värdelösa november!

2009-11-24 @ 12:23:30

Jag som brukar se mig själv som optimist kan nu lägga den tanken åt sidan för ett tag, för det är faaan vad jag irriterar mig på allt och alla, dessutom är ja TRÖTT hela jävla tiden.

Först och främst så är jag förbannad på det pissiga vädert! Det är ju sinnessjukt dåligt väder hela jävla tiden, det är ju så att man vill hänga sig bara för  det!

Inpirationen är lika med noll... Kan inte ens komma på vad vi ska äta till middag... Orkar inte sminka mig, ser mig själv som en hög med skit. Och tröttnar lika för som Max gör på saker vi leker med.. Urk!

Viljan... Har jag tappat för länge sen. Jag måste verkligen ta mig i kragen såfort något ska göras. Bläääää...

Johans och min relation går just nu bara ut på att räkna räntor och lån till höger och vänster. Vi pratar inte om något annat. Vilket leder till att jag inser att nästa gång vi kommer kunna unna oss något lär bli runt år 2047..... Snyft!

Det behövs städas här hemma men vem ska göra det när inprirationen och viljan ligger på minus?? Dessutom är det skittråkigt att städa när Max ändå drar ut ALLA sina saker på mindre än en minut. Jag ska nog bränna alla hans saker så kommer han få ångra att han ens tänkt tanken att dra ut sakerna i den nystädade lägenheten. Mohahaha!! Men då kommer han bara vilja hoppa i soffan istället och så kommer han ramla och spräcka ögonbrynet i soffbordet så att vi får åka till akuten och limma... Nä, han få nog ha kvar sina leksaker och så får det fortsätta va ostädat istället...

Vill men vill inte träffa folk innan Max fått svinissprutan på torsdag. Sen ska vi börja umgås som vanligt folk igen. Funderar tom på Myllan, hör och häpna!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad jag vet hur du känner dig, det är himla synd att du inte äter minipiller så att du bara kan sluta och bli glad och lustfylld igen =P



Ni får se det som att ni unnar er ett stort boende och sen får ni äta oxfilé hemma då och då, det är en variant av unnalyx. (för mig och Johan just nu iallafall)



Det kan låta grymt men låt honom hoppa i soffan och kanske ramla ner, (inte så att han spräcker någonting dock) vi gjorde så med Julie och nu är hon någorlunda försiktig i soffan.



..och känn inte att du måste komma hit imorgon om du är osäker på svinis eller om du är trött och orkeslös, det finns miljoner andra dagar.

..men det vore ju förstås trevligt och lussekatterna är sååå himla goda =D



En stor varm kram till dig min underbara vän som alltid lyckas få mig glad och på bra humör.

Tack för att du gick på Terra Nova så att jag fann dig =)

2009-11-24 @ 12:42:30
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: julia

guuuud va härligt å höra nån mer jävligt trött å förbannad på all skit .... känns bra :) hahahah

2009-11-24 @ 12:45:01
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är inte ensam, jag är också dödstrött hela tiden! Sen förstår jag bara inte hur man som vuxen kan vara trött då man har en unge som sover hela natten och inte vill stiga upp förräns kl 9 på morgonen!! Och jag MÅSTE verkligen städa här hemma men jag ids bara inte! Och här regnar det också. Skit skit skitväder! Jag stämmer in i din klagosång =)

2009-11-24 @ 12:51:49
URL: http://lav0lina.blogg.se/
Postat av: Nina

Befriande att läsa fler känner sig PRECIS SOM JAG:

Ska vi slå oss ihop!?!

2009-11-24 @ 16:12:55
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Tycker man inte gör annat än att plocka grejer. Denna november har vait alltför grå och jag hoppas på en bättre december, då kommer i alla fall ljusen fram.

skickar en upplyftande kram

2009-11-24 @ 19:57:53
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback