-

Mår lite skit faktiskt...

2009-11-04 @ 17:20:37
Har fått ont i ryggen vilket alltid är skit. Ingen höjdare när man ska konka runt på Max som gör ALLT tvärt emot.... Så jag tröttna och ringde Johan som va i skolan för att få lite uppmuntran, han tyckte att jag skulle stoppa ner Max i vagnen och gå ner till högskolan. Max och jag brottades, men trägen vinner och skam den som ger sig. Jag tvingade på honom alla kläderna och ner i vagnen blev det under stora protester. Men han blev tyst bara jag öppnade dörren. Själv hann jag inte leta fram min vantar så jag fick gå och frysa om händerna mitt i snöstormen. Tillslut efter en låååång promenad genom stans alla gränder och minst fyra varv runt högskolan kom Johan ut. Sen var det hans tur att putta vagn. Jag FRÖS! Vi handlade lite på coop, mötte Catti, gick hem och nu sitter jag här med min kassa rygg och jag tror bestämt jag har lite ont i halsen och lite obehagligt sus i öronen också....
Så vad händer här näst, vågar inte tänka så långt ens...

Så snälla pigga upp mig lite innan min otur och mitt kassa humör tar knäcken på både mig och hela min omgivning!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Happy thougts thoughts (eller hur fan det stavas) va ska vi hitta på för skoj för att muntra upp dej då....?

Ska vi ses på fredag vid bibblis å sen göra stan? Jag lovar att vara jätterolig. Eller alltså, jag ska försöka mitt bästa. Jag kan dansa en rolig dans i värsta fall.

Kram till dej sötnos. Hoppas du å ryggen kommer överrens.

2009-11-04 @ 18:39:41
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Varför sa du inget om det när vi möttes så hade jag bjudit på ngr blå marianne.

Tror det var den himla kylan som ställde till det. Hoppas du har värmt upp dig ordntligt.



Ngt roligt, jag vet inte det men i min löneenkät jag svarade på häromdagen var det en fråga om man hade någon naturaförmån vad ska man svara på det, men det är ju ett fack(fuck)förbund.



Massa må-bra-kramar till dig

2009-11-04 @ 19:55:40
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Jenny

Var lite jävla sur och grinig först, hett tips. Man måste göra sig av med sånt också. Bara att välkomna känslan och stay away från folk man vet att man irriterar sig på =P

Annars lät väl bibblan på fredag bra??



,...pepparkakor ska man ju bli snäll av annars.....det har aldrig funkat på mig dock så det vettefasen vad det var för en optimist som kom på det. Jävla bra fantasi hade han/hon iallafall.

..eller så hade hon/han små uppstudsiga barn som han/hon lurade snälla med peppisar.



..och vad är det här om att bara snälla barn får paket??!!



Vi vet ju att vi får paket även om vi är lite vrånga.



So go ahead och var vrång och sen tar vi nya tag!!!!!

2009-11-05 @ 10:26:30
URL: http://jennyls.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback