-

FAN va jag kan klaga!

2009-11-25 @ 14:29:16
Att folk tycker olika om vad som är äckligt och inte äckligt är då säkert. Men jag säger som den okända Jakob att alla får väl ha sin åsikt. Men jag förväntar mig inte annat än att nån skulle säga emot mig för så är det alltid med internet, MEN jag tänkte svara på det så ni vet varför jag klagar.


"FAN rent ut sagt vad du kan klaga på folk, att du bara orkar bry dig så otroligt om andra, detta med håret kan jag helt hålla med dig om..
Jag kan nog bara säga att man ska sopa rent framför sin egen dörr först.."


Jo visst FAN kan jag klaga på folk! Jag kan va en riktig surkärring om jag vill. MEN i detta fall är det för att JAG inte vill va den stackare som sen satte sig på platsen där ungen kissat en hel pöl och tro att det är vanligt vatten.
  Och det är uppenbart inte bara jag som "orkar bry mig om andra" och varför jag bryr mig är för att när det kliver in i min närhet så att jag blir "drabbad" av andras äckligheter så vill jag framföra min åsikt.
 Sist men inte minst så var det ironiskt klockrent att du skrev att man ska sopa framför sin egen dörr först och jag tror inte du anar hur ofta jag sopat löv framför dörren denna höst. Ok, jag är inte dum, du menar bildligt inte bokstavligt. Men om jag ska va ärlig så förstår jag inte vad du menar, vems fötter har jag trampat på?? Eller vem har jag äcklat, förutom Johan som kan få andnöd då och då av mina fisar.

Slutligen, en sak... Jag står för vad jag tycker och trampar jag någon på tårna så ber jag gärna om ursäkt men jag har svårt för folk som inte står för sina åsikter, som gömmer sig bakom ett namn.

Kommentarer
Postat av: julia...

GO CLARA GO CLARA GO GO GO GOOOO!!!!!!!

2009-11-25 @ 14:36:29
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: Jenny med Julie och Elis

BRA DÄR!

2009-11-25 @ 15:14:45
URL: http://jennyls.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback