-

FAAAN OCKSÅ!

2009-11-21 @ 23:04:50
Okej, lyssna och lär... Låna ALDRIG något och låna ALDRIG ut något till någon.
I veckan hade Nina med sig sin vattentåliga kamera till babysimmet och vi fick låna den efter dom. När vi kom hem plockade jag ur den ur väskan för att den skulle torka sen väntades det bara in ett tillfälle att lämna tillbaka den. Hon fick den igår och så var allt fridens... trodde jag.... Det visade sig att när hon skulle lägga in bilderna nu i datorn så sket sig allt och bilderna försvann (!!). Jag känner mig dum och fattar noll och önskar att vi aldrig lånat kameran. Och jag kan lova att det var sista gången jag lånade en sak av en vän.

Kommentarer
Postat av: nina

Ja det var olyckligt.

Men egentlgen ingens fel ju.

Vi glömmer det nu va....

Kram

2009-11-22 @ 09:28:24
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: astrid

Sånt kan ju hända även den bäste.. Men jag förstår vad du menar, alltså känslan..



kram på er

2009-11-22 @ 09:33:57
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: Jannice

Känns lite som otur att den skulle besluta sig för att sluta fungera just då du hade den.. Ingen gjorde ju egentligen något alls..eller?! Men samtidigt får ni försöka tänka att det "bara" är materiella ting..även om det är irriterande!

2009-11-22 @ 10:10:59
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback