-

Nu börjar turen komma!

2009-05-03 @ 10:08:23
Det är inte klokt vad tur vi hade igår! Först sålde Johan våran bil, så nu står vi som hedenhös och får använda våra kära ben var vi än ska.
Därefter var vi på en visning som vi båda gillade och ska troligtvis lägga bud där.
Efter denna trevliga stund gick vi hem till min mor o far för att äta middag med dom och mina systrar. Det var otroligt gott måste jag säga. Vi kom inte därifrån förän elva. Jag, Johan och mamma fastnade framför Forest Gump, de var minst tio år sedan som jag såg den så det var verkligen på tiden att denna underbara film skulle ses igen. Hade glömt hur sorgligt slutet var bara, detta med följden att jag började tänka på "livet", att om man inte röker, tar droger, dricker för mycket eller är med i något kriminellt gäng, mao lever ett mer eller mindre "normalt" liv aldrig vet när det är ens tur att dö. Jag fick andnöd då tanken slog mig att jag skulle bli så fruktansvärt besviken på livet om jag fick chansen att följa Max genom allt han gör, oavsett om jag kommer gilla det han gör eller inte. Så den som nu bestämmer det där om när det är dags att ta sista andetaget, så ska DU veta att varken jag eller nån jag känner ska behöva ta det än på mycket mycket länge!! Lova det!! Så, nu drog jag ner det den glada stämningen regält, men istället ber jag alla som jag känner och inte känner att påminner er själva hur underbart det är att leva! Lev livet idag!

Kommentarer
Postat av: Astrid

kan du inte länka så man kan få se huset som ni ska buda på?! Jag ser fram emot dagen då jag och Micke kan köpa hus..



kram på er

2009-05-03 @ 12:21:55
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: nina

Å så spännande med huset/lägenheten.

Ang livet så tänker jag som du. Alltså innan man fick barn var man rädd om livet, för det var ju betydelsefullt men nu som mamma har ju betydelsen ökat avsevärt. Å visst ska man njuta mest man kan.

2009-05-03 @ 18:02:15
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback