-

Kort, min älskade kort!

2009-05-05 @ 22:49:51

Är det något som betyder mycket för mig så är det min kort. Dom får mig att minnas på ett helt annat sätt, än om jag försöker minnas ur huvudet, men med tanke på att jag har ett närminne som är en ren katastrof så är jag så glad för att jag har dessa underbara bilder från våran graviditet. Några jag vill dela med mig av.


Första bilden på mig med magen 8 mars -08


Har aldrig kännt mig så snygg som jag gjorde den dagen. 21 mars -08


Mer än såhär visste vi inte om lilla Billy...


Att få mäta magen och höra Billys hjärtljud. Det är bm Lotta som mäter magen


Att bada var -08 bästa hobby, hoppas på lika mycket bad iår.


Min älskade Johan som står ut med mig trots den jag är.


En mycket förväntansfull Clara inför Winnerbäcks konsert.
Och det var en helt underbar kväll, det var varmt, soligt,
en fantastiskt Lasse.


På kalas hos familjen Sohlin, hade mängder med förvärkar den kvällen.
Men Billy trivdes bra där inne i en hel månad til...


Ännu en helt underbar sommarkväll, denna kväll var på hamnen med lillasyster Hanna och en special glass.
Den godaste glassen som finns, utan tvekan!!


Den 2 augusti var det dags för bröllop, det var dock inte vi som gift oss utan min kusin
Christian och söta Anna. Men vi passade på att pussas lite vi med.
Pussas bör man annars dör man!


Varning!
Spricker snart!!! Men kände mig smalare än på länge... hmmm, hur tänkte jag då?!
19 augusti -08


Och så var det ÄNTLIGEN dagen D. Trodde vi.... Det tog 38 timmar allt som allt
efter vattnet gick med riktigt jobbiga värkar. Men trots att detta är mitt i natten
ser man lyckan och en enorm nyfikenhet på vad som skulle komma.


Ut kom en helt underbar och perfekt Max!
Detta är en av mina favoritbilder, den säger allt om hur det är att komma till livet.
26 augusti -08


Kommentarer
Postat av: catti

vilka häliga kort

2009-05-06 @ 06:35:00
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Fina bilder. Den sista på max är oslagbar

2009-05-06 @ 07:57:48
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Annie L

Du va så fin med din stora mage!!

2009-05-06 @ 09:42:45
Postat av: Malin

Vilka fina o härliga bilder på dig :)

2009-05-06 @ 13:43:33
URL: http://summmergirl.blogg.se/
Postat av: Linda R

Vilka fina kort! Kul att se resan liksom.

Jag tror du kände dig smal bara för att magen var så gigantisk stor. Då blev allt annat så smått...Ja, så kände jag iallafall, haha! ;-)

2009-05-08 @ 09:22:23
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback