-

God natt mina vänner

2009-05-31 @ 00:10:36
Idag har min familj firat min mamma eftersom det är balen imorgon och det lär fylla mammas dag, så vi började dagen med frukost på Wisby Hotell med hela familjen Ekengren, samt mina två bihang Johan o Max. =) Det hela var mycket trevligt och framförallt GOTT!
Därefter har dagen bara rullat på, jag har städat balkongen och hjälpt Hanna med naglarna.
Max fick bada i sin pool på balkongen efter en liten kupp från mig som gick ut på att inte fråga Johan om vi skulle fixa poolen på balkongen för då kan man ju räkna ut med ändan att det inte blir något badande för Max del, så jag smugglande ut poolen genom fönstret i sovrummet för att sen börja blåsa upp den direkt.
Ikväll har vi firat farbror Bill som fyllde år, lika trevligt som varje år.
Och nu ska jag sova.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: catti

Kul med pool på balkongen, inte alla som har det.

2009-05-31 @ 05:53:25
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Nej, man ska inte fråga om allt. Härligt med bad utomhus.

2009-05-31 @ 11:03:40
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback