-

Gnällspalten...

2009-05-10 @ 19:23:24
Ok, som att hon inte gnäller annars tänker ni... Men nu tänker jag gnälla på allvar här!

1. Jag är på kasst humör (vet ej varför, så måtte inget komma i min väg)
2. Jag har ont i huvudet. (har nog druckit för dåligt med vatten)
3. Yr som aldrig förr (så jag försökte halvligga på bordet när vi åt middag)
4. Max är på värdelöst humör, eller på toppen humör och gör glädjetjut titt som tätt (suck...)
5. Ont i magen. (min kropp skriker våga vägra GIrivstart! nu blir det den lite snällare GI varianten istället)
6. Tycker att det är trist att det är måndag imorgon. (nej helt rätt jag lider inte så hårt av dom olika veckodagarna men att Johan har flera dagar i skolan tycker jag och Max är blaj)
7. Jag ska gå hela dagen imorgon och vänta på att tant Eva från banken ska ringa.... (vänta på en obestämd tid är INTE min grej.)
8. Surar lite för när äntligen grannarna har börjat prata med oss ska vi kanske flytta (jag har ju BARA bott här i fem år)
9. Var i helvete tog månadens pengar vägen??? (om någon hittar en hög med pengar så är dom troligen mina, för mina är spålöst försvunna....)
10. Önskar folk som klagar men inte gör något åt saken ett helvete. (så nu är det bäst jag rycker upp mig.)

Kommentarer
Postat av: catti

det är skönt att gnälla av sig ibland

2009-05-11 @ 06:12:33
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback