-

En liten hund ett ruttet hus

2009-05-12 @ 20:19:09
Kolla in detta hus och räkna hur många gånger hunden finns med på bild. Och våra frågor är då.

1. Ingår hunden?
2. Dog någon av mögelskadorna i badrummet?
3. Varför i hela friden har dom tagit kort på öster port, A7 området mm, ingår det med??

Dessutom skulle man visa bilden med det enorma trädet så nära huset för farfar skulle han dö av rena förskräckelsen att det skulle rasa över huset och någons skulle kunna få det över sig eller något ännu värre...




För övrigt så kan jag meddela att vi inte längre har det ledande budet på huset men tänker göra en chansning imorgon, lite som en sista stöt sen säger vi tack och adjö för oss. Funderar på att jag kanske ska ha som sommarprojekt att bygga ett litet hus åt oss. Vad tror ni, inte kan det väl va så svårt?

Kommentarer
Postat av: catti

såg inte fräscht ut alls

håller fortfarande tummarna för er

2009-05-13 @ 06:07:30
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, vilken (icke)smickrande första bild på vovven !

2009-05-14 @ 09:57:18
URL: http://lav0lina.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback