-

Börjar bli lite nervis...

2009-05-07 @ 12:37:48
Bjudgivningen är igång... Och jag gör ju inte som alla andra när man ska ha möte med banken, andra bokar tid, går dit medan jag passar på medan jag är ute och går med Max i vagnen och då slinker in på banken och möter då våran snälla Linda som jobbar där som säger ett glatt "Hej Clara!" och så var mötet igång. Funkade så bra så och hon ska ringa mig imorgon och säga var vårat "tak" ligger i budgivningen. Känns som att det är en evighet dit, vill ju veta NU! Jag hatar att inte ha kontroll utan när andra människor gör "mina val" så nu väntar o väntar o väntar jag på att få veta hur allt blir.... Ska nog spela lite Winnerbäck och jazza loss med Max på vårat enorma vardagsrumsgolv...




Jo Annie, nu har jag blivit jordens kanin, äter grönsaker och endel frukter som aldrig förr! GJorde ett pricktest för nåt år sedan och där visade det sig at jag vuxit ifrån massor med allergier men har kvalserallegi och det känns ju jobbigt med tanke på att vi bedriver vandrahem för dammråttor...

Kommentarer
Postat av: julia

vad tar ni per natt? mina dammråtter vill ta in på ert vandrarhem då dom är trötta på min lya...

2009-05-07 @ 14:13:11
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen, va kul! o som ja kämpade o försökte få dej o käka grönsaker på tacosen.. ;) Ha ha!!

-Här ta lite guacamole! Splash. Just de ja de e ju avocado..!! Döööö!! Ha ha!

Va häftigt..



Ja har oxå nåra här som kan ta in faktiskt. Men bara nåra typ 4 el så..

2009-05-07 @ 22:31:50
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback