-

Vilken dag!!

2009-03-28 @ 22:47:20
Idag har jag, Nina, Catti och Linda haft en heldag ihop som startade kl nio för frukost på Wiby Hotel och slutade på munken, nyss. Där i mellan har vi hunnit gå på stan och shoppat, spela badminton, fikat, basta i mängder och bara chillat runt. (Allt detta utan bebisar) Lite här och var under dagen har jag mött upp Johan och Max för att mata Max för att jag inte skulle sprängas och för att Max behöver sina mellanmål. Men jag kan bara sammanfatta dagen med att den varit alldeles alldeles underbar, STORT tack till er brudar!! Ser redan fram emot nästa gång men först ska jag njuta av denna sköna dag.

Kommentarer
Postat av: nina

tack själv!

2009-03-29 @ 08:52:05
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback